ПОЛУЗІРСЬКИЙ НВКПонеділок, 25.09.2017, 21.37.10

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | На допомогу вчителям | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

 

ПРОЕКТ "Методичні рекомендації"

Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

ім. М.В.Остроградського

щодо оформлення методичних розробок

на присвоєння (на відповідність раніше присвоєного)

педагогічного звання

«викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист»

 

       Пунктом 5.2 Типового положення про атестацію педагогічних працівників затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2012p, №930 визначено, що педагогічні звання - «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор методист», «керівник гуртка-методист», можуть присвоювати« педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів професійно-технічних та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти.

        Авторська (методична) розробка - це власна методична розробка розділів і тем шкільного компоненту змісту освіти, ефективних форм і методів навчання і апробована на шкільному чи районному (міському рівні).

Авторська (методична) розробка може подаватися на розгляд фаховим комісіям  до Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського в редакторі Word for Windows і роздруковується  на папері формату А-5, шрифт 14 Times New Roman або електронному варіанті (на диску CD-R DVD-R). Методична розробка повинна мати такі структурні елементи: титульний аркуш зміст, вступ (передмова), основний текст, список використаної  літератури, додатки (зі наявності),

        Титульний аркуш і зворот титульного аркуша - це перший аркуш методичної  розробки. На титульному аркуші вказують:

-     відповідне управління освіти;

-    офіційна назва навчального закладу;

-    ініціали ,  прізвище  автора  чи  колективу  авторів;

-    назва роботи;

-     населений пункт,

-     рік видання.

На звороті титульного аркуша розмішують (у верхньому лівому куті):

І.

-     фото автора;

-     ПІБ автора;

-     посада;

-     основне  місце роботи;

-     стаж за фахом

2.  Анотація (авторська або фахова) - скорочений виклад змісту досвіду претендента на присвоєння (на відповідність раніше) педагогічного звання,

3. Рецензенти (П1Б, посада) – не  менше 2 осіб

4.  Найменування організації, що рекомендувала видання до друку

II. Зміст - це покажчик заголовків авторської розробки (друкується на 2-ому аркуші)

ІІІ. Вступ - це розділ основного тексту,  у якому викладено мету та галузь застосування, проблеми, що існують у даній галузі.

IV. Основний текст - це дидактично й методично опрацьований і систематизований автором теоретичний матеріал, що відповідає навчальній меті

 V.   Список використаної літератури  - (оформляється згідно з  вимогами Державних стандартів, наведених в Бюлетні ВАК України, №З, 2008р. (форма 23, с.9-13)

 VI. Додатки 

У додатках можуть бути розмішені: конспекти  занять,  сценарії виховних заходів,

таблиці,  фото.

Замість методичної розробки можна подавати до фахових комісій Полтавського обласного інституту післядипломної  педагогічної освіти  ім.  М.В.Остроградського

презентацію досвіду роботи, дотримуючись певної структури:

І-й слайд   Фото вчителя

Навчальний заклад, який закінчив (ла) і коли

Кваліфікаційна категорія

Нагороди, відзнаки обласного та всеукраїнського рівня

2-й слайд     Навчальний заклад, у якому працює вчитель

3-й слайд    Проблема (технологія), над якою працює  вчитель

її (проблеми) науково-теоретичні засади

4-й слайд    Методичний супровід вирішення проблеми (технології)

5-й слайд   Основні методи, прийоми, характерні для упровадження цієї    проблеми                  (технології)

6-й слайд    Рівень навчальних досягнень учнів (по предметах) окремо по  класах (за

результатами річних оцінок) по рівнях у відсотках

7-й слайд     Участь школярів у різних конкурсах, їх результативність

(олімпіади, МАН)

8-й слайд     Якій технології надаєте перевагу ?  Чому?

9-й слайд     3 досвідом яких учителів області, України знайомі?

10-й  слайд   Участь у науково-методичній роботі району (міста), області

11 -й слайд   Поповнення бази кабінету за 4 роки.

12-й слайд   Список опрацьованої літератури з даної проблеми (технології).

Власна друкована продукція за 4 роки (перелік, де надруковано).

Презентація досвіду роботи надасться на диску CD-R або DVD-R у програмі Microsoft Office Power Point 2003,2007.

* Примітка: для категорії «практичний психолог-методист»   вимоги щодо оформлення досвіду роботи зазначені у листі МОН MC України від 19.02.2007р. №1/9-76.

 

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Освіта Новосанжарщини


  • Copyright MyCorp © 2017
    Конструктор сайтів - uCoz